Doprava a platba

Možnosti platby

Cenu objednaného zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle objednávky/kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese TECHNOR print, s.r.o., Československé armády 216/41, 500 03 Hradec Králové;
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • platba online platební kartou;
  • platba online bankovním převodem - platebními tlačítky bank;
  • platba předem bezhotovostně dle vystavené zálohové faktury.

 

Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz

master-card_jpg.jpg (4 KB)visa_jpg.jpg (5 KB)

 Případné reklamace nebo dotazy k platbám lze podat u poskytovatele platební brány pro online platby:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, 500 02 Hradec Králové
e-mail: platby-podpora@comgate.cz
tel: +420 228 224 267
comgate logo.png (38 KB)

 

Doprava

Pro doručování zásilek s objednaným zbožím využíváme služeb přepravní společnosti DPD.

V den vyřízení objednávky (odeslání zásilky) je zákazníkovi poslána informace z administrace e-shopu.

V den doručování je ze strany DPD zákazníkovi poslána e-mailová a SMS zpráva s podrobnostmi o zásilce a s předpokládaným termínem doručení. Zpráva také obsahuje kontakt nebo odkaz sloužící pro změnu termínu nebo místa doručení, pokud to zákazník potřebuje.

 

Cena dopravy (vč. DPH)

Doprava       Dobírka      Převod na účet   Platba online 
DPD 153,-  120,- 120,-
Osobní odběr 0,- 0,- 0,-

 

 

 

Opětovné doručení vrácené zásilky - sjednání přepravy kupujícím - návod

Opětovné doručení již zaplacené zásilky, kterou zákazník nepřevzal a byla nám vrácena, si zákazník sjednává sám - na vlastní odpovědnost a na vlastní náklady. O vrácené zásilce a možnosti opětovného doručení budeme zákazníka informovat e-mailovou zprávou.

Doporučujeme přepravní službu Zásilkovna:

1. Do mobilního telefonu nebo tabletu nainstalujte aplikaci ZÁSILKOVNA:

2. Záložka Profil

  • vyplňte svoje údaje (jméno, e-mail, telefon, adresa atd.)

3. Záložka Domů

4. Odeslat zásilku

5. Parametry

  • zvolte zemi odeslání (ČR) a cílovou zemi doručení
  • vyberte typ služby (Standardní zásilka - rozměry a hmotnost zásilky zjistíte v naší e-mailové zprávě)

6. Komu

  • doplňte Vaše kontaktní údaje

7. Kam

  • vyberte Doručení na výdejní místo (vyberte výdejní místo) nebo Doručení na adresu (doplňte Vaši adresu)

8. Služby

  • u doručení na Výdejní místo lze zadat hodnotu zásilky kvůli pojištění (zjistíte v naší e-mailové zprávě)
  • NIKDY nevolte možnost DOBÍRKA!

9. Následuje Souhr zásilky, zkontrolujte a zvolte ZAPLATIT.

10. Pošlete nám aplikací vygenerovaný KÓD pro podání zásilky a následně s tímto kódem podáme zásilku v Zásilkovně.

 

 

Můžete samozřejmě zvolit jiný postup, který Vám vyhovuje,
ale bezpodmínečně platí, že Kurýr musí mít s sebou přepravní štítek.

  • Balík:                                  Hmotnost, rozměry a hodnotu balíku zjistíte v e-mailové zprávě
  • Adresa pro vyzvednutí:   TECHNOR print, s.r.o.,
                                                Machkova 587/42
                                                500 11 Hradec Králové
  •                                             495213114
  •                                             technor@technor.cz